Uvjeti kupnje

Uvjeti kupnje

1. OPĆE ODREDBE

Trgovačko društvo PREMIUM d.o.o. (nadalje: “Društvo”) imatelj je i nositelj je svih prava na internet stranici www.premium-zagreb.hr. Društvo putem navedene stranice pruža uslugu prodaje putem svoje internet trgovine – webshopa (nadalje: “Webshop”). Korištenjem usluge Webshopa i vezanih internet stranica i servisa na premium-zagreb.hr domeni smatra se da su potrošači u svakom trenutku upoznati s ovim Uvjetima prodaje (nadalje: Uvjeti) kao i da ih u svakom trenutku u potpunosti razumiju i prihvaćaju. Ovi Uvjeti primjenjuju se na prava i obveze u vezi kupnje proizvoda ili usluga putem Webshopa kao i na prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (nadalje: “Ugovor”) između potrošača kao krajnjeg kupca i Webshopa, odnosno Društva, te se smatraju sastavnim dijelom takvih Ugovora.

Pružatelj usluge internet prodaje putem Webshopa je: PREMIUM d.o.o., sa sjedištem u Zagrebu, Samoborska cesta 203, OIB: 99050636440.

Korisnicima Webshopa, tj. kupcima, savjetuje se i upućuje ih se da se prije kupnje na Webshopu upoznaju s ovim Uvjetima kao i iste periodički provjeravaju, sve kako bi se upoznali i bili upoznati sa svim njihovim pravima i obvezama.

Društvo pridržava pravo izmjene ovih Uvjeta u svakom trenutku bez ikakve prethodne najave ili obavijesti. Društvo nije niti neće biti odgovorno ni za kakve moguće posljedice koje proizlaze iz takvih promjena. Promjene stupaju na snagu u trenutku objave na internet stranici na premium-zagreb.hr.
Društvo zadržava pravo prekinuti s pružanjem usluge Webshopa i/ili drugih usluga koje pruža putem internet stranice na premium-zagreb.hr kao i pravo promijeniti sadržaj Webshopa i/ili internet stranica na premium-zagreb.hr u svakom trenutku bez prethodne najave. Društvo neće biti odgovorno ni za kakve moguće posljedice proizašle iz istog. Promjene stupaju na snagu u trenutku objave na internet stranici na premium-zagreb.hr.

Društvo zadržava pravo promijeniti, ograničiti i/ili prestati s pružanjem usluge Webshopa u svakom trenutku bez obveze prethodne najave, uključivo i djelomično. Društvo može u potpunosti ograničiti pristup, kao i pružanje određenih usluga, korisnicima koji krše odredbe ovih Uvjeta.
Korištenje usluga Webshopa dozvoljeno je isključivo punoljetnim osobama. Upotreba i korištenje Webshopa od strane djece ili maloljetnih osoba nije dozvoljena. Roditelji i/ili skrbnici dužni o navedenom voditi računa, a u protivnom preuzimaju sva prava i obveze nastale takvom upotrebom odnosno korištenjem. Društvo u svakom slučaju ne odgovara za eventualne posljedice takve upotrebe odnosno korištenja Webshopa.

Svi proizvodi kupljeni na Webshopu koriste se na vlastitu odgovornost.
Webshop, odnosno Društvo, u potpunosti se odriče od bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost informacija i sadržaja koji se nalaze na Webshopu i/ili internet stranici na premium-zagreb.hr. Webshop, odnosno Društvo, pridržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda, odnosno tiskarske greške.
Webshop, odnosno Društvo, ne daje jamstva da fotografije proizvoda u cijelosti odgovaraju izgledu samog proizvodu, a posebno ne odgovara za moguće nenamjerne i/ili slučajne pogreške u opisu proizvoda i/ili tiskarske greške. Razlike između stvarnog proizvoda i fotografije proizvoda te opisa proizvoda posebno su moguće ukoliko proizvođač i/ili dobavljač izmijene neku od karakteristika ili sadržaj proizvoda. Bez obzira na navedeno, Webshop odnosno Društvo opise redovito i detaljno provjerava.


2. UVJETI PRODAJE

a) Sklapanje ugovora o prodaji

Ovi Uvjeti kao i eventualni posebni uvjeti prodaje navedeni uz informacije o određenim proizvodima predstavljaju ponudu Društva za sklapanje Ugovora.

Korisnik kao kupac svojom registracijom na internet stranici Webshopa, davanjem odnosno zaključivanjem narudžbe i/ili na drugi način utvrđen ovim Uvjetima prihvaća ove Uvjete te se smatra da je zaključen Ugovor između korisnika i Društva, sve prema uvjetima prodaje navedenim u ovim Uvjetima.

Predmet i svrha Ugovora je kupnja odabranog odnosno odabranih proizvoda i/ili odabrane usluge ili usluga putem Webshopa uz plaćanje odgovarajuće cijene toga/tih proizvoda i/ili usluge/a. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu) i to putem Interneta.

Ugovor stupa na snagu i obvezuje od trenutka kada korisnik prihvati ponudu Društva i to odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe kao registrirani korisnik ili gost korisnik Webshopa.
Tijekom postupka registracije odnosno kreiranja korisničkog računa korisnik je obavezan odabrati naziv ili ime pod kojim će pristupati uslugama Webshopa, odabrati sigurnosnu zaporku (lozinku) i dati svoju valjanu adresu elektroničke pošte. Svi podaci potrebni za registraciju odnosno kreiranje korisničkog računa moraju biti točni i istiniti te se izričito zabranjuje korištenje ili uporaba tuđih ili netočnih odnosno neistinitih podataka.

Registracija odnosno korisnički račun formiraju se samo za jednu osobu. Korisniku nije dozvoljeno davati podatke o svojoj registraciji odnosno korisničkom računu trećim osobama. Korisnik je obavezan pažljivo čuvati podatke o svojoj lozinki (zaporci) i korisničkom računu. Nije dozvoljena uporaba tuđe registracije ili korisničkog računa.

U slučaju kršenje gornjih odredbi ovih Uvjeta Društvo zadržava pravo obrisati registraciju odnosno korisnički račun korisnika, i isključuje se svaka obveza naknade korisniku bilo kakvog troška ili štete.

Registracijom na internet stranici Webshopa odnosno davanjem odnosno zaključivanjem narudžbe smatra se da je zaključen Ugovor između korisnika i Društva. Ugovor stupa na snagu po izvršenoj registraciji korisnika, odnosno od dana kada korisnik prihvati ponudu za sklapanje takvog Ugovora.

Nastavno na sklapanje Ugovora korisniku će biti dostavljena potvrda o sklopljenom Ugovoru, odnosno predugovorna obavijest iz članka 57. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014, 110/2015), obavijest o pravu korisnika na jednostrani raskid Ugovora s obrascem za jednostrani raskid Ugovora iz članka 61. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača i ovi Uvjeti.
 

Jednostrani raskid ugovora
Korisnik ima pravo i može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana bez navođenja razloga.

Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:
– ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena,
– ako je predmet Ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave,
– ako je predmet Ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču;
– ako je predmet Ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok upotrebe;
– ako je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima,
– ako je predmet Ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke te
– ako je predmet Ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije.

Više informacija o mogućnosti jednostranog raskida ugovora možete naći OVDJE
 

b) Uvjeti i postupak kupnje

Na Webshopu se za pojedine proizvode, između ostalog, naznačuju glavne karakteristike proizvoda, način upotrebe, cijena, posebne akcije i pogodnosti, načini plaćanja i dostave. Svi navedeni podaci važeći su u trenutku zaključene narudžbe.

Cijena proizvoda kao i trošak dostave vidljivi su u košarici za kupnju prije zaključenja narudžbe.

Sve informacije o potvrdi kupnje temeljem elektronske narudžbe dostavit će se na adresu elektroničke pošte kupca navedenu u postupku registracije/narudžbe ili u košarici za kupnju pri unosu podataka prilikom zaključivanja narudžbe.

Sve cijene su izražene u hrvatskim kunama (HRK). Sve cijene uključuju PDV.

Ukoliko korisnik ne zaprimi obavijest o potvrdi narudžbe, korisnik može kontaktirati Društvo putem elektroničke pošte na: webshop@premium-zagreb.hr
 

c) Dostava i uvjeti dostave

Dostava se vrši putem kurirske službe na adresu koju je korisnik naveo prilikom kupnje.

Ukoliko za pojedini proizvod nije drugačije navedeno, rok isporuke proizvoda kod kojih je navedeno da se nalaze na zalihi/lageru je 1-3 radna dana tamo gdje postoji organizirana dostava, i dostava se vrši direktno na navedenu adresu.

Dostava je besplatna za sve proizvode.

U slučaju promjene roka isporuke Webshop će korisnika o tome odmah obavijestiti.

Više detalja o dostavi možete naći OVDJE
 

d) Reklamacije i prigovori te materijalni nedostaci

Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke istu pregledati. Ukoliko pošiljka odnosno pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja kupac može odbiti primitak iste, a dostavna služba će istu vratiti Webshopu odnosno Društvu.

Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi:

– poštom na sljedeću adresu: PREMIUM d.o.o. – Webshop, Samoborska cesta 203, 10090 Zagreb; ili
– elektroničkom poštom na webshop@premium-zagreb.hr,

U slučaju opravdane reklamacije zbog oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe, ako kupac nije utjecao na oštećenje, neispravnost ili nedostatak robe, Društvo korisniku daje mogućnost za raskid Ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili pravo na zamjenu proizvoda.

U slučaju opravdane reklamacije, u rokovima određenim Zakonom o obveznim odnosima, Društvo snovi cjelokupan trošak zamjene proizvoda novim.

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, ukoliko postoji) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. Ukoliko je do reklamacije i posljedičnog vještačenja došlo prije isteka roka od 6 mjeseci od dana predaje proizvoda kupcu, trošak vještačenja, neovisno o ishodu, snosi Društvo u cijelosti. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene i vještačenja proizvoda snosi Društvo, a u slučaju neopravdane reklamacije upućene nakon isteka roka od 6 mjeseci od dana predaje proizvoda kupcu, trošak vještačenja snosi kupac.

U slučaju nedostataka i neispravnosti proizvoda prema Članku 43. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15), primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima (nadalje: “ZOO”). Kod pregleda robe, sukladno članku 403. ZOO-a, kupac na daljinu u roku od 8 dana mora obavijestiti Društvo o vidljivim nedostatcima. Kod zajedničkog pregleda robe kupca i Društva, kupac je dužan odmah priopćiti svoje primjedbe. Ukoliko se kupac ne drži ovih rokova gubi pravo koje mu po osnovi pripada. Sukladno članku 410. ZOO-a kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio Društvo može po svom izboru zahtijevati da: Društvo nedostatak ukloni, da mu preda drugu stvar bez nedostatka, zahtijevati snižavanje cijene, izjaviti da raskida ugovor. Ako je nedostatak neznatan kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju sva druga prava, uključujući i pravo na popravljanje štete. Prema članku 412. stavak 1. ZOO-a, kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao Društvu naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.

Online rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

e) Jamstvo za ispravnost proizvoda i servis

Za proizvode za koje se daje jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača izdaje se jamstveni list. Pravo na korištenja jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa i jamstvenog lista. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Jamstveni rok teče od dana izdavanja računa.

U slučaju izdavanja jamstvenog lista kojim proizvođač jamči ispravnost proizvoda u tijeku određenog vremena, kupac može, ako proizvod nije ispravan zahtijevati da se taj proizvod u razumnom roku popravi, ili da mu se umjesto popravka preda drugi takav ispravan proizvod. Ukoliko za vrijeme trajanja jamstvenog roka nastupi neispravnost proizvoda isti se dostavlja u ovlašteni servis naveden u jamstvenom listu.

Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije pokrivena jamstvom. Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurani su putem ovlaštenih servisa navedenih u jamstvenom listu.
 

f) Način i postupak plaćanja

Plaćanje cijene proizvoda i troškova dostave može se izvršiti na jedan od sljedećih načina:

a) Plaćanje kreditnom ili debitnom karticom. Naručeni proizvodi mogu se platiti online sljedećim kreditnim karticama: American Express, MasterCard, Diners, Visa ili Maestro.

b) Plaćanje općom uplatnicom. Proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se platiti uplatom putem opće uplatnice u poslovnicama poslovnih banaka, FINA-e ili pošte. Nakon potvrde narudžbe kupcu se šalje elektronička pošta s podacima potrebnim za plaćanje općom uplatnicom.

c) Plaćanje internet bankarstvom. Proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se platiti putem internet bankarstva bilo koje banke koja nudi mogućnost takav načina plaćanja. Nakon potvrde narudžbe kupcu se šalje elektronička pošta s podacima potrebnim za plaćanje internet bankarstvom.

d) Plaćanje gotovinom - pouzećem. Prilikom preuzimanja pošiljke dostavljaču se plaća cjelokupni iznos naznačen na računu uključujući i trošak dostave.


3. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Webshop odnosno Društvo se obvezuje brinuti o privatnosti korisnika Webshopa te će prikupljene podatke koristiti i obrađivati isključivo u svrhu i namjenu određenu ovim Uvjetima.

Društvo odnosno Webshop može prikupljati osobne podatke korisnika/kupaca, uključujući ime i prezime/naziv, adresu, OIB, telefonski broj i/ili adresu elektroničke pošte samo ako iste korisnik dragovoljno stavi na raspolaganje odnosno dostavi Društvu/Webshopu.

Društvo će navedene podatke koristiti isključivo u svrhu ispunjena ugovornih obveza te sa svrhom uvida u i razumijevanja potreba, navika i zahtjeva korisnika kao i daljnjeg razvoja i dizanja kvalitete pružanja usluga Webshopa.

Društvo putem Webshopa prikuplja, obrađuje i objavljuje podatke o korisnicima u vezi načina uporabe Webshopa bez otkrivanja identiteta korisnika i/ili osobnih podataka koji omogućuju otkrivanje identiteta korisnika.

Društvo putem Webshopa prikuplja i bilježi podatke o IP-adresi (Internet Protocol Address) korisnika i/ili o lokaciji računala za potrebe sistemske administracije, otklanjanja problema ili kvarova, potvrde preuzimanja sadržaja i/ili unapređivanja tehničkih karakteristika internetskog servisa. Društvo automatizirano bilježi podatke o navikama korištenja Webshopa od strane korisnika, uključujući i datoteku o posjećenosti pojedinih stranica i/ili sadržaja. Takve podatke Društvo će koristiti isključivo u svrhu unapređivanja svoje usluge Webshopa te prilagodbe i individualizacije promotivnih aktivnosti prema potrebama pojedinog korisnika.

Društvo odnosno Webshop ne bilježi broj kreditne kartice korisnika/kupca niti pohranjuje transakcijske podatke, već za plaćanje putem kreditnih kartica koristi usluge treće strane, ovlaštene banke, koja enkripcijom štiti podatke korisnika/kupca.


4. PROMOTIVNE AKTIVNOSTI

Korisnik/kupac registracijom i kupovinom, odnosno davanjem podataka o svojoj e-mail adresi, Društvu daje suglasnost da ga Društvo u svrhu promocije svojih usluga i/ili proizvoda može putem elektroničke pošte obavještavati o sadržaju internet stranica Društva odnosno Webshopa, promjenama na istima, popustima, akcijama, proizvodima i/ili promjenama u vezi načina pružanja usluga Društva i/ili Webshopa. Korisnik je ovlašten u svakom trenutku opozvati navedenu suglasnost.